Aktuálně z MAS

Konference cestovního ruchu "Jak prodávat Slovácko"

Nové marketingové nástroje, nové trendy v lákání turistů, vliv sociálních médií na cestovní ruch. To všechno byla témata 6. konference cestovního ruchu Hodonínska s podtitulem „Jak prodávat Slovácko". Zaznamenala obrovský zájem. I přes řádící chřipkovou epidemii do posledního místa zaplnila v úterý 20. února sál ve Vinných sklepech Skalák.

„Byl jsem opravdu překvapený úrovní konference. Podobně kvalitní jsou na celostátní úrovni. Nevídaná byla podle mého názoru účast i mix příchozích," ocenil manažer národní agentury Czech Tourism Miroslav Klusák s tím, že v regionu očekával patnáct až dvacet příchozích a mezi nimi téměř výhradně zástupce státní správy. Šedesáti členné publikum s přibližně polovinou podnikatelů nečekal.

V publiku samozřejmě seděla téměř kompletní Místní akční skupina Dolní Morava.

Fotky z akce si můžete prohlédnout zde

skalak4

  • Vytvořeno dne .

Zaměstnanci kanceláře MAS

Vedení spolku

Projekt "MAS - MAS Jižní Slovácko - 1" registrační číslo projektu CZ.07.02.01/00/22_003/0000178 je projektem provozního charakteru, jehož cílem je zajistit stabilní administrativní kapacitu MAS. Dále jsou díky němu financovány také některé další výdaje potřebné pro výkon činnosti MAS. Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.

© Jižní Slovácko
vytvořil www.pixelhouse.cz
Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Google Analytics
Marketingové nástroje pro Google Analytics
Přijmout
Odmítnout
Technické cookies
Technické cookies
Přijmout
Odmítnout